Συγχαρητήρια, κύριε Υπουργέ

Αφού σε 10-15 μέρες είναι εκλογές και μυρίσατε καταβαράθρωση, αποφασίσατε μετά από 1 ολόκληρο χρόνο ζωής του νόμου σας (είχατε σοβαρότερες ασχολίες 14 μήνες τώρα, να στήσετε μηχανισμούς κρίσεων για τα πτυχία που μοιράζετε αφού προφανώς είναι κάλπικα-δόθηκαν σε ανίκανους) και ενόψει της τελικής εφαρμογής του-άλλωστε έφτασε και ο κόμπος στο χτένι, λόγω της κρίσης των μαθητών σε 20 μέρες για την προαγωγή τους (οπότε και θα βγουν ίσως τα πρώτα συμπεράσματα για την ορθότητά της μεταρρύθμισης αυτής), την εσχατότατη στιγμή να ξαναμαζέψετε ψήφους, διότι σας ψιθύρισαν οι «καλοθελητές» σας «σφουγγοκ…ριοι» ότι το «ΝΕΟ» σας δημιούργημα ήταν «σφαγιαστικότερο» (σύμφωνα με τις αντιδράσεις των μονίμων αντιδραστικών και των χειροκροτητών τους δημοσιογράφων, αλλά και μερίδας γονέων-ποιών ‘αγανακτισμένων’ άραγε;) ή για να είμαστε αντικειμενικότεροι περισσότερο «ζόρικο» για τους «τεμπελχανάδες αμόρφωτους εξειδικευμένους τεχνητίσκους» (κατά Καργάκο) των Λυκείων, σε σχέση φυσικά με το προηγούμενο «ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ»-τρομάρα του- και έτσι έπρεπε να ρίξετε νερό στο κρασί σας.

Και ενώ εσείς ο Κύριος Πανεπιστημιακός και εγώ ο Εκπαιδευτικός, διαβάσαμε και εξεταστήκαμε σε 5 μαθήματα των 200-800 σελίδων το καθένα (αγνώστου ύλης μερικά), χωρίς να είμαστε απαραίτητα εξωγήινοι αλλά ούτε και «φύτακλες» (εγώ σίγουρα όχι και για τα δυό, απλά αυτό που λέγαμε τότε αρκετά καλός), και γράφαμε εξετάσεις ακόμα και το Φεβρουάριο (εξεταστικοκεντρικότατο θα έλεγαν οι «θου κύριε, δεν το λέω, ψυχοπονιάρηδες μάλλον, ίσως») και ενώ αρκετές Επιστήμες έχουν από τότε (από τα νιάτα μας) προσθέσει αρκετά εκατομμύρια νέες σελίδες γνώσεων στην πλάτη τους το «ξεφτισμένο» αργοπεθαίνον «ΠΑΛΙΟ ΛΥΚΕΙΟ» εξετάζει πάλι τα ίδια 5 μαθήματα των 70 έως 250 πλέον σελίδων γνωστότατης και επαναλαμβανόμενα ίδιας ύλης (γιατί εμείς οι βάρβαροι τα εξουθενώνουμε τα δύσμοιρα). Περιορίζετε λοιπόν τις 5 Επιστήμες (μεταξύ μας οι συγκεκριμένες δεν έχουν πολυαλλάξει 2 αιώνες τώρα) όχι πλέον στα βασικά τους αλλά μάλλον στο υποχρεωτικό αλφάβητό τους. Γιά δε τις υπόλοιπες που εξελίσσονται κιόλας ούτε κουβέντα γιατί «δε φτάνει» ο σχολικός χρόνος. Ίσως γι΄αυτό, στις μεταξύ σας συζητήσεις, εσείς τα μεγάλα «κεφάλια» της Παιδείας εκεί στις σχολές, λέτε: «Τι στουρνάρια είναι αυτά που μας στέλνουν τα Λύκεια!» (τουλάχιστον 5 διαφορετικές μαρτυρίες από διαφορετικές πόλεις και σχολές το επιβεβαιώνουν και έχουν γραφτεί και στον Τύπο). Άλλωστε υπάρχουν και τα σχετικά αντικειμενικά αποτελέσματα των διαγωνισμών PISA του ΟΟΣΑ (42η θέση και κατεβαίνουμε, σύμπτωση άραγε; στα Μαθηματικά, Γλώσσα, Φυσική).

Και φυσικά, εγώ που είμαι μέσα (αυτά τα λίγα χρόνια),  αλλά και άλλοι με περισσότερα στην πλάτη,  βλέπω ότι μόνο αυτά τα 5 αποτελούν αντικείμενο «έλξης» και «προσοχής» (και αυτό γράφεται στον ημερήσιο ασχέτως χρώματος Τύπο τακτικά και κατ΄επανάληψη), τα υπόλοιπα είναι «δευτερεύοντα» και κανείς σχεδόν μαθητής δεν ασχολείται μ΄αυτά (η λεγόμενη πνευματική «αφασία» ή «ένδοια»). Και, αν θέλετε και παράδειγμα μπορώ να σας δώσω. Προσωπικά, έχω διδάξει είτε στη Β΄είτε στην Γ΄ Γυμνασίου, πριν λίγα χρόνια, στα «δευτερεύοντα» που αποκαλούνται Χημεία και Βιολογία (και τόνιζα τότε το τραγικό συμβάν με το κλιματιστικό σε Ξενοδοχείο της Κέρκυρας το 2006 με τα 2 παιδάκια από τη Βρετανία, αλλά πιθανά και το κλιματιστικό στο αεροσκάφος της Helios στο Γραμματικό Αττικής το 2005, αλλά και παλιότερα συμβάντα), αλλά και τώρα πλέον στην νέα Α΄ και στην παλιά Β΄και παλιά Γ΄Λυκείου στα ίδια «δευτερεύοντα» που αποκαλούνται Χημεία και Βιολογία, τις αρνητικές επιδράσεις του CO (μονοξείδιο του άνθρακα), που παράγεται κατά τις ατελείς καύσεις (π.χ. σε κλειστούς χώρους), για την Υγεία. Όμως, λίαν προσφάτως-2013, ο διασωθείς φοιτητής ΤΕΙ από το τραγικό συμβάν της Λάρισας με το «μαγκάλι» δήλωνε στο 3ο μεγαλύτερο ιδιωτικό κανάλι της χώρας με έναν πασίγνωστο ανά το Πανελλήνιο τηλεπαρουσιαστή, ότι «κανείς ποτέ δεν μας έμαθε τους κινδύνους των αναθυμιάσεων σε κλειστούς χώρους» (και πανυγήριζε ο δημοσιογράφος για το λαυράκι που έβγαλε για το «κατάντημα» της φτωχής Παιδείας που «δολοφονεί» τα παιδιά μας με την αδιαφορία των 2000 αργόσχολων και κοπανατζήδων κατά Κυριάκο τους οποίους πληρώνει ο τίμιος φορολογούμενος-ενόψει απολύσεων καθηγητών και κινητικότητας-που φυσικά κατέληξαν να είναι μόνο 20 πραγματικά, και ΕΓΩ δεν φρόντισα ακόμα 1 & 1/2 χρόνια μετά να στείλω στο σπίτι τους για να σας κάνω οικονομία).

Έτσι για να βελτιώσετε, εσείς, την φτωχή δημόσια «Εκπαίδευση» (οι νόμοι σας ποτέ δεν φταίνε, μόνο οι καθηγητές που τους εφαρμόζουν, πού είναι άλλωστε υποχρεωμένοι σ΄αυτό, έχουν το φταίξιμο για το «καθομολογούμενο» ΧΑΛΙ, το οποίο μάλιστα έχουν βεβαιώσει σε τηλεοπτικές φιέστες οι 37 προηγούμενοι Υπουργοί (α-)Παιδείας που επέβαλαν και τις 38 προηγούμενες «Μεταρρυθμίσεις»), αποφασίσατε σε 1 βράδυ ότι πλέον δεν χρειάζεται να στέλνουν οι γονείς τα παιδιά τους φροντιστήριο σε 4-σχεδόν υποχρεωτικά ίδια- «πρωτεύοντα»μαθήματα (τα προηγούμενα από εμάς  χρόνια, τα δικά μας αλλά και τα πρόσφατα του «παλιού» Λυκείου)-δηλαδή Αρχαία, Μαθηματικά, Έκθεση, Φυσική. Τους κάνατε οικονομία και τα μειώνεται σε 2 (Μαθηματικά, Έκθεση). Φυσικά, κανείς σοφός από εσάς δεν σκέφτηκε ότι πλέον μόνο σε 2 μαθήματα θα υπάρχει «κοινό». Ίσως μάλλον έχετε κατά νου να καθιερώσετε (για τα υπόλοιπα 10-15 του Ωρολογίου) τις τηλεδιασκέψεις, άλλωστε σε 1 χρόνο θα υπάρχει και δωρεάν Wi-Fi Internet σε όλη τη χώρα, ίσως όμως κατά τύχη δεν ενημερωθήκατε ότι δεν υπάρχει πρακτικά δίκτυο για 3-5 ταυτόχρονες συνδέσεις στα σχολεία-απλά καταρρέει- και γίνονται τα πολυδιαφημισμένα project με βάρδιες! και φυσικά δεν μας μάραναν τα πετραχείλια. Προβλέπω, λοιπόν, ότι θα χρειαστεί, για να καλυφθείτε για τις τηλεδιασκέψεις, να αυξήσετε και τα όρια των 50 ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!! Απουσιών (εξηγήστε μου αλήθεια αν μπορείτε, τι ακριβώς σημαίνει νομικά αυτή η ορολογία-μήπως ότι δικαιούμαι ο κουρασμένος μαθητής σε σχολική ώρα νόμιμα και με τις κρατικές ευλογίες να παρευρίσκομαι στην καφετέρια της γειτονιάς μου άραγε χωρίς να χρειάζεται να λογοδοτήσω σε κανέναν; ή μήπως τον τελευταίο μήνα να μείνω σπίτι για να διαβάσω ό,τι δεν διάβασα τα 3 προηγούμενα χρόνια επειδή βαριόμουν και ταυτόχρονα να μην λειώνω και τα καθίσματα του σχολείου με την τριβή λόγω βαρεμάρας;). Αναμένω διευκρινίσεις.

Αν ναι, που σημαίνει ότι δεν είναι, νόμιμα πλέον, απαραίτητη η παρουσία ενός μαθητή για 1 τουλάχιστον εβδομάδα (από τις περίπου 35 ετήσια) κατά την οποία χάνει μέρος της ύλης, τότε γιατί γίνεται επιμήκυνση της χρονιάς κατά 1 τουλάχιστον εβδομάδα και δεν καταργείται το «προνόμιο» με τις αδικαιολόγητες «κοπάνες»; Και γιατί στα μονόωρα μαθήματα (το δικό μου είναι και Πανελλαδικά εξεταζόμενο για το 35-40% των μαθητών, σοφός το ψήφισε αυτό και άφησε 2ωρα ή 3ωρα μερικά μη εξεταζόμενα ή τα επιλογής ή μήπως βουλευτής;) οι πραγματοποιούμενες ώρες (χωρίς έστω κατά δευτερόλεπτο απουσία καθηγητή) είναι περίπου 24-26 τελικά (και στα 2-ωρα σχεδόν 48-52 κ.λ.π.); Προφανώς διότι το υπόλοιπο σχεδόν 25-30% του χαμένου χρόνου αφορούν «ΝΟΜΙΜΕΣ!» απώλειες (περίπατοι, εκδρομές, 5-10 τακτικές συνεδριάσεις συλλόγου+έκτακτες, εκλογές 5-μελών και 15-μελών, εκλογές καθηγητών, ίσως δημοτικές, βουλευτικές, ευρωεκλογές και οι επαναληπτικές τους-αλήθεια γιατί όχι σε χώρους δημοτικών σχολείων αντί για 3ήμερα κλειστά Λύκεια-, εκκλησιασμοί, 3 επίσημες αργίες+3 ημέρες γιορτές, 2 σχολικές γιορτές, πολιτιστικές-περιβαλλοντικές εκδρομές, διοργανώσεις εκδρομών, σχολικοί αγώνες, προπονήσεις ομάδων κ.λ.π. αν κάτι ξέχασα). Φυσικά υπάρχουν και οι εκτός του 25-30% χαμένου χρόνου απουσίες και εννοείται οι πέραν των νομίμων (ασθένειες+νόμιμες κοπάνες), που είναι πιά ατομικές, όπως οι συμμετοχές σε 5-10 πρόβες 2 παρελάσεων, 3 χορωδίες, 3 ορχήστρες, χοροί, τύμπανα παρελάσεων ή όποια άλλη πολιτιστική εκδήλωση που συνήθως συνοδεύει τις εθνικές επετείους, οι οποίες κατά παρέκκλιση και για εξυπηρέτηση των υπεύθυνων των εκδηλώσεων, πραγματοποιούνται στο σχολικό ωράριο, μειώνοντας ακόμα και κατά 50% την ατομική συμμετοχή στην τάξη (π.χ. σε μαθητές που συμμετέχουν σε 3-4 τέτοιες εκδηλώσεις γιατί αν επιτραπεί μαθητής να συμμετάσχει σε όλες αυτές ούτε το 10% της φοίτησης δεν θα καλύψει). ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΓΩ ΚΑΠΟΥ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΥΩ ΜΕ ΚΑΦΕΝΕΙΟ. Και δεν είναι ευθύνη καθηγητών ή ίσως διευθυντών αυτό (όπως ηδονίζονται να επαναλαμβάνουν πολλοί «Άσχετοι» δημοσιογράφοι). Είναι ευθύνη εκείνων οι οποίοι νομοθετούν, ασχέτως τυρβάζοντες κατά κανόνα, τους οποίους οι ανωτέρω προαναφερθέντες αρέσκονται να «γλείφουν».

Και φυσικά δεν αναφέρθηκα στη «μόδα» των ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ καταλήψεων που 20 χρόνια τώρα έλυσε όλα τα χρόνια προβλήματα υποβάθμισης και υποχρηματοδότησης και εγκατάλειψης και άνωθεν καταπίεσης, αφού ξεκουράζονται ανέξοδα για 5-10 μέρες τα καμάρια μας, άρα του χρόνου δεν χρειάζεται να επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό ακριβώς με τα ίδια αιτήματα, όμως κανείς υπουργός δεν τόλμησε να νομοθετήσει την άμεση λύση του φαινομένου ή την χρέωση απουσιών στα συνήθως «σχεδόν άδεια από καταληψίες» σχολεία και στις γεμάτες από μαθητές καφετέριες της γειτονιάς ή των ΠΟΛΥΧΩΡΩΝ ή ακόμα και έκτακτων πρωινών φροντιστηριακών μαθημάτων (μη βιαστείτε να πείτε ότι αυτό είναι ανήθικο ή παράνομο γιατί άδεια λειτουργίας δίνει το Υπουργείο Παιδείας, και όχι ο παρών καθηγητής σε δημόσια αίθουσα δίπλα στο καταληφθέν σχολείο γιατί έτσι είναι υποχρεωμένος να κάνει εφαρμόζοντας τις άνωθεν διαταγές) κατά τις ώρες κατάληψης.

Αποδείξατε, περίτρανα, ότι 2 μαθήματα μόνο χρειάζονται στο «ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ». Η Νεοελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Πράγματι, και απορώ γιατί εξακολουθούν και διδάσκονται και άλλα μαθήματα! Είναι εξωφρενικό. Να τα καταργήσετε. Είναι αχρείαστα.

Μα, δεν σας ενημέρωσαν ότι είναι τα χειρότερα σε επιδόσεις μαθήματα των εξετάσεων, την τελευταία 15ετία, ανεξαρτήτως κατευθύνσεων; Ή δεν κρατά στατιστικά το Υπουργείο σας για να βγάλει συμπεράσματα για τις όποιες αλλαγές κάνει κάθε 2-3 χρόνια; Αν θέλατε να διευκολύνεται τους μαθητές θα έπρεπε αυτά ακριβώς να καταργήσετε, κρατώντας άλλα μαθήματα που έχουν μόνιμα μεγαλύτερη επιτυχία. Αλλά τελικά μάλλον εκδίκηση ψάχνετε και κρατάτε τα δυσκολότερα.

Μόνο σε αυτά τα 2 κρίνεται σαν απαραίτητη η απόκτηση των μισών μόνο προσφερόμενων γνώσεων (βάση το 10).  Δηλαδή, μόνο αυτά αξίζουν σύμφωνα μ΄εσάς. Κάποιος ίσως που θέλει να γίνει γιατρός πρέπει να ξέρει να μιλά (για να δικαιολογεί ίσως στους συγγενείς του ασθενή τι ακριβώς δεν έκανε σωστά και τον ξαπέστειλε ή για να μπορεί να απολογείται στα δικαστήρια για όσους πιθανά του ξέφυγαν) αλλά και να μετρά (τα θύματά του μήπως τυχόν υπερβεί το μηνιαίο όριο συνταγογράφησης βεβαιώσεων θανάτου και του γίνει φραγή από τον Άδωνι); Τα υπόλοιπα 10-12 στο Ωρολόγιο, που διδάσκονται, είναι άχρηστα (2nd league μάλλον ή πάνε για υποβιβασμό, έρχονται ίσως νέες απολύσεις χιλιάδων χαραμοφάηδων, μα η Κα προκάτοχός σας δεν έλεγε πρόσφατα ότι διαθέτουμε πλέον το αξιολογότερο εδώ και δεκαετίες προσωπικό στα σχολεία με μεταπτυχιακά, εξειδικεύσεις κ.λ.π. ή μήπως μας δούλευε για το «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ», το δικό σας άραγε είναι ‘ΝΕΟΤΕΡΟ’ ή μήπως για να δένει καλύτερα στο εκ Καλαμών Μουσείο της Ακρόπολης είναι ‘ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ’); Σ΄ αυτά τα υπόλοιπα μαθήματα αρκεί μόνο το 40% των προσφερόμενων (βάση το 8). Της ίδιας αποδοχής και εκτίμησης θα είναι και οι καθηγητές/-τριες που τα διδάσκουν σαν «μισοάχρηστοι» ή 2ης ευκαιρίας προσωπικό, όπως δείχνει η προϋπάρχουσα εμπειρία. Ποιος από αυτούς (Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, Ξένων Γλωσσών, Οικονομολόγοι, Κοινωνιολόγοι, Γυμναστές κ.λ.π.) θα τολμήσει να βάλει προφορικό βαθμό 5 ή 6 σε μαθητή/-τρια που είναι ανεπαρκέστατος/-η, τόσο στα προφορικά όσο και στα γραπτά, χωρίς να συνωστίζονται κανάλια και Τύπος πίσω από τους «…», «…» και «…», (ανύπαρκτοι/-ες στις τάξεις υπάρχουν κατά δεκάδες και στα 3 χρόνια φοίτησης, π.χ. δεν απαντούν ποτέ σε ερωτήσεις, απλά το ψηφισθέν από 250 σοφούς-οι οποίοι παρενθετικά κάθε 3 και κάτι χρόνια ξεπλένονται σαν «Πιλάτοι» στην εκλογική γούρνα, αφού Πόντιοι είναι οπωσδήποτε πνευματικά, από τις διαπραχθείσες την παρελθούσα τριετία χαζομάρες- αργοσβύνον σύστημα καθιστά μαθηματικά αδύνατη την απόρριψη λόγω ανεπάρκειας διότι οι τότε σοφοί ήθελαν να υπάρχει 100% επιτυχία σε σχολές ασχέτως πνευματικής επάρκειας/ανεπάρκειας υποψηφίων και γι΄αυτό ίδρυσαν και Σχολές σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο).

Και όποιος διαννοηθεί να ισχυριστεί ότι για το 20% των μαθητών που γράφουν και στα 5 μαθήματα βαθμό μικρότερο από 5 (περίπου 25000 μαθητές ετησίως) και δεν μπαίνουν σε σχολές, φταίει ο κάθε καθηγητής που δίδασκε το κάθε μάθημα, τότε προφανώς εννοεί ότι όλες οι Σχολές στις διάφορες ειδικότητες που έδωσαν πτυχίο στους περίπου 1000 αυτούς καθηγητές και άλλους 1000 περίπου φροντιστές των μαθητών αυτών είναι άχρηστες και μοιράζουν σε όλους πτυχία, οπότε ποιός ο λόγος να πάει σε αυτές το παιδί τους και να «στραβωθεί»; Και φυσικά τα υπόλοιπα 60000 -70000 παιδιά που επιτυγχάνουν ήταν απλά και μόνο συμπτωματικά σοφά ή αυτά τα βοήθησε ο δικός τους ο φροντιστής και απλά συμπτωματικά και μόνο είχαν στο σχολείο τον ίδιο άχρηστο καθηγητή που δεν ξέρει που πάν΄τα τέσσερα και που ‘στράβωσε’ το δικό του σοφό βλαστάρι. Φυσικά κανείς γονέας αυτών των παιδιών δεν μπορεί να ορκιστεί ότι το δικό του παιδί ξέρει το χρώμα του Βιβλίου στο οποίο εξετάζεται, πολύ περισσότερο το περιεχόμενό του.

Αυτά τα παιδιά, καλλιεργούνται έτσι, από αυτούς τους 250 της κάθε τριετίας, αλλά και τον 1 που τους εμφανίζει τα νομοσχέδια που υπογράφουν. Ισχυρίζομαι. Και προβλέπω σύντομη και παταγώδη αποτυχία του «ΝΕΟΥ», απλά γιατί είναι το ίδιο αρχαιόθεν «σάπιο», είναι αποτέλεσμα συντεχνιακής κομπανίας μικροπολιτικών «Μαυρογιαλούρων».

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s