«Μαθητοπατερισμός», ΜΜΕ και Επιστήμη

Θυμάστε την «πιλάλα» κάποιων, όπως τελικά στην πράξη αποδεικνύεται, κατακίτρινων παλιοφυλλάδων ή επαναστατημένων-διαμαρτυρόμενων Συλλόγων Γονέων-Κηδεμόνων την εποχή του 1999-2000, όμως και αργότερα (2010) με αφορμή την «πυροτεχνηματουργική» εφαρμογή της βάσης του 10 στις Πανελλαδικές αλλά ακόμα και σήμερα (προεκλογικός Μάιος 2012) 13 χρόνια μετά την εφαρμογή του, να εμφανίσουν «πάνσοφους» Παιδοψυχολόγους και «ειδικούς» Παιδαγωγούς και «επιστημονικές» Έρευνες-καταπέλτες μέχρι και «ατεκμηρίωτα» άρθρα από νεόκοπους οικονομολόγους (που μόνο θεωρίες που σώζουν κράτη εφευρίσκουν συχνότατα αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να σώσουν κάποιον, όμως θα αποκτήσουν και κατά-δική τους κατεύθυνση στα Ελληνικά σχολεία για να εξασφαλιστεί η «αναπαραγωγή» μερικών εκατοντάδων χιλιάδων άνεργων δραχμοφονιάδων-νομισματοσυλλεκτών μέσα σε ελάχιστα χρόνια λες και το πρόβλημα όλων των λαών της Γης αιώνες τώρα δεν αφορά την συμπεριφορά ανθρώπων-πολιτικής αλλά αφορά την αποτυχία του μέσου συναλλαγής-νομίσματος) για …
… «βάρβαρα» και αντιπαιδαγωγικά και «ψυχοφθόρα» και εξοντωτικά για τους μαθητές επαναλαμβανόμενα εξεταστικά «μαρτύρια» που οδηγούν αυτόματα στα ταμεία των Φροντιστηρίων τους γονείς μαζί με τα παιδιά τους!!! (Σε κάθε «μεταρρύθμιση» πανηγυρίζουν τα πάσης φύσεως ταμεία, ίσως γι’ αυτό είναι και αρκετά συχνές, ανά 10ετία.)
Τα παραπάνω στην καθομιλούμενη χαρακτηρίζονται σαν «χάιδεμα αυτιών» ή «μαθητοπατερισμός» ή πιό απλοϊκά «καλλιέργεια τεμπελίτιδας», για να μην το χαρακτηρίσω σαν «ηθελημένη» – συνειδητή «ηλιθιοποίηση»-κατασκευή άνοων/ολιγόνοων (ημιμαθών) προβάτων -εύκολα κατευθυνόμενων και καθοδηγούμενων κουκιών. Και ποτέ κανείς, στην τελευταία περίπτωση, δεν σας αποκάλυψε πόσα χιλιάρικα ακούμπησε σε Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο ή Κολλέγιο ή ΙΕΚ με έδρα την Ελλάδα ή την αλλοδαπή, για να μορφώσει το δικό του το παιδάκι, Ιδρύματα που συνήθως εφαρμόζουν παρόμοια ή και ακόμα αυστηρότερα «μαρτύρια». Όμως το δικό μας το παιδί είναι «ο εκλεκτός» του Έθνους ενώ των άλλων τα παιδιά είναι οι «μελλοντικοί πελάτες του οποιουδήποτε κόμματος (το γνωστό «μαντρί» του καράβλαχου τσοπάνη-πρωθυπουργού και της λοιπής συναγέλης)».
Δεν έχει κανείς από αυτούς τους «εγκάθετους»-πληρωμένους αριστερο-δεξιούς χαφιέδες , ποτέ, διαβάσει λίγη σχολική Βιολογία για τις λειτουργίες και την ανάπτυξη του εγκεφάλου, και εννοείται ούτε νεότερη Νευροφυσιολογία (άγνωστη ορολογία για πολιτικούς σχηματισμούς), ούτε σκουντούφλησαν τυχαία στο βίντεο του ATTICA TV (Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Ελευσίνας 2010) με την παιδοψυχολόγο Σαββάκη (αν ενδιαφερθείτε προβάλλεται κάθε 2-3 μέρες) και για το λόγο αυτό σ’ όλους αυτούς αφιερώνω το παρακάτω άρθρο :
Υ.Γ.
Και καλό θα ήταν να μας διαφώτιζε ο/η κάθε «ανεξάρτητος/η» πολιτικά Νευροφυσιολόγος-Παιδοψυχολόγος αν και κατά πόσον υφίσταται ή όχι έρευνα ή μελέτη ή διατριβή (οποιουδήποτε φορέα) που δεικνύει ή αποδεικνύει τον βαθμό ωφέλειας και υποβοήθησης στην εκμάθηση και στη γνώση της Νεοελληνικής γλώσσας η εντατικότατη διδασκαλία (έτσι όπως πραγματοποιείται) της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας στις ηλικίες 12-18 χρόνων ή αν αντιθέτως αποτελεί και τη γενεσιουργό αιτία της μέτριας (κάτω του βαθμού 14 σε συνολικό μέσο όρο) σχολικής  επίδοσης, λόγω πνευματικής σύγχισης που τους δημιουργείται από την ανάμιξη διαφορετικών εκδοχών για παρόμοια ή ίδια θέματα ακριβώς κατά την μαθησιακή ηλικία του ενστερνισμού τηςγνώσης και της συνειδητοποίησης (στη Φυσική-Μουσική η ανάμιξη ήχων κοντινών συχνοτήτων προκαλεί ακουστική ενόχληση), αλλά και της ακόμα χαμηλότερης επίδοσης στις Πανελλαδικές εξετάσεις των παιδιών της Θεωρητικής κατεύθυνσης (μέρος των οποίων θα αποτελέσει και τους μελλοντικούς δασκάλους και φιλολόγους και θεολόγους των σχολείων της χώρας).
Και η απορία είναι εύλογη, διότι τα 2 Νόμπελ στην Νεοελληνική ποίηση-λογοτεχνία μας, συγκρινόμενα με αυτά των υπόλοιπων χωρών, δεν υποδεικνύει ούτε αποδεικνύει την μεγαλύτερη αξία της δικής μας (ΝεοΕλληνικής) γλώσσας ως προς τις υπόλοιπες (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Μεξικάνικα κ.λ.π.) αλλά αντιθέτως ίσως μειονεκτούμε μπροστά στην πληθώρα των Αγγλόφωνων ή Ισπανόφωνων βραβείων, ούτε φυσικά την αξία της ΑρχαίοΕλληνικής μιας και οι περισσότεροι αλλόγλωσσοι Νομπελίστες δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι γνώριζαν (τουλάχιστον αρχικά) τα Αρχαία.
Διότι αν ίσχυαν τα παραπάνω τότε οι αξιολογότεροι Αρχαιολόγοι-Αρχαιογνώστες και Βυζαντινολόγοι θα έπρεπε να είναι Έλληνες (τους είναι πιό οικεία τα Αρχαία) και όχι οι Γερμανοί ή οι Γάλλοι κ.ο.κ.
Δεν πρέπει άλλωστε να ξεχνάμε τη μαρτυρία του αγαπητότατου μέγιστου Λευτέρη μας ότι όταν το ’60 και ’70 μετέφραζε-μετέγραφε καταπληκτικότατα τον Λόρκα, δεν γνώριζε ίτς Ισπανικά. Με άλλα λόγια το μέγεθος και η αξία μιας παγκόσμιας προσωπικότητας σε οποιαδήποτε Επιστήμη ή Τέχνη είναι αποτέλεσμα της επίπονης εργασίας, της προσφοράς και της καθολικότητάς που απολαμβάνει και δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με την γλώσσα που μιλά και χρησιμοποιεί, αφού αυτή είναι ένα απλό μέσο επικοινωνίας με τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Επομένως, η Παιδεία μας, προς όλους ανεξαιρέτως, πρέπει να επικεντρώνεται στην Επιστήμη και την Τέχνη και την παραγόμενη γνώση και ηθική και όχι στην τεχνική και τα χρησιμοποιούμενα μέσα, που είναι πλέον αντικείμενο εξειδίκευσης.

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s