ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ 2

Αγαπητέ Κε. καθηγητά

  • Θα ήθελα να σας πληροφορήσω, ότι ματαίως υψώνετε τη φωνή σας για να υπερασπιστείτε εσείς και οι αξιότιμοι συνάδελφοί σας, από τις άλλες σχολές (ιατρικές, βιολογικές ή όποιες άλλες ακόμα) της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού (-αυτοί οι τελευταίοι έχουν μείνει έκθαμβοι με την παντελή ανοησία των ιθυνόντων), τα πιστεύω σας μα και την Επιστήμη σας ακόμα. Η Κα. Υπουργός έχει πεισμώσει σαν το μικρό παιδάκι που θέλει σώνει και καλά να παίξει με το παιχνιδάκι του γείτονα ή σαν το γαϊδούρι που «μουλάρωσε» και δεν κάνει βήμα μπροστά ή πίσω, ή ίσως χειρότερα, σαν εγωμανής «τάχα πάνσοφος» αυτοκρατορίσκος τύπου Νέρωνα που θωρεί υποτιμητικά τους «μωρούς» υπηκόους της. Κλασσικό χαρακτηριστικό του καλαμοκαβαλημένου ΝεοΠασόκου (γεγονός που είχα επισημάνει πριν 10 χρόνια σε συμπαθή πλήν ανερχόμενο καλομοκαβαλημένο προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων μιας επαρχιακής πόλης με την παρατήρηση ότι έτσι χάνουν την επαφή με την πραγματικότητα, την αλήθεια, το λαό και τις ψήφους). Η πράξη απέδειξε ότι αυτοί τελικά μετάνιωσαν, διότι έχασαν οικτρά 3 φορές από τότε, αλλά παραμένουν αμετανόητα «μωροί».
  • Φυσικά, υπάρχει και το σενάριο των θρησκευτικών διαπλεκόμενων. Οπισθοδρομικοί, φανατικοί, φονταμενταλιστές, φασιστοειδή Χριστιανο-Ορθόδοξου και άλλου τύπου με την ανοχή επισκόπων και αρχιεπισκόπων, εκβιάζουν με λάβαρα, ξεσηκωμούς, υπογραφές στις μασονικές ή μη στοές τους και στους ναούς ή και με αφορισμούς των απίστων. Θυμηθείτε τους, γύρω στο 2000, ιερείς, διάκοι και καλόγεροι και «αγανακτισμένοι γονείς», όταν πρωτοδιδάχθηκε στην Α΄Γυμνασίου το νέο τότε βιβλίο με το αναπαραγωγικό σύστημα του ανθρώπου (όπου περιέχονταν οι «αισχρές» λέξεις πέος-όρχεις-περίοδος κ.λ.π. οι οποίες  προσέβαλαν τα χρηστά ήθη των ελληνόπαιδων) να διαδηλώνουν στο Σύνταγμα και να καίνε αντίτυπα του βιβλίου.
  • Στο Ελλαδιστάν όμως, κυριαρχούν πλέον άλλα συμφέροντα, οικονομικής φύσεως, όπερ και το χείριστο σενάριο. Συμφέροντα οικονομικά, μερίδας του ιατρικού κατεστημένου ίσως που φοβούνται τους ανταγωνιστές μοριακούς βιολόγους-ανοσολόγους-γενετιστές κ.ά. οι οποίοι έρχονται σαρωτικά τα τελευταία χρόνια να πάρουν τη μπουκιά μέσα απ’ το στόμα τους, κι έτσι βάζουν συνεχώς προσκόμματα στην εκπαίδευση, στην αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων, στην απελευθέρωση της αγοράς και των κλειστών «καστών», κατά παράβαση των Ευρωπαϊκών και διεθνών κανονισμών. Συμφέροντα οικονομικά, μερίδας του κλασσικισμού, που αγνοεί τη ρήση του πασίγνωστου και λαοπρόβλητου εκλεκτού Κου γλωσσολόγου : «η γλώσσα αποτελεί εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός». Επιμένει έτσι στη στρεβλή ελληνιστική αντίληψη της νεκρανάστασης των τύπων της αρχαιότητας, παραβλέποντας την ουσία και τα νοήματα ή τα διδάγματά της, αλλά και παραμερίζοντας την απλότητα και ευπλαστότητα της νεοελληνικής πραγματικότητας που άλλωστε μπορεί από τους κατάλληλους «σοφούς» να διαμορφωθεί εποικοδομητικά (εκτός πιά κι αν είναι παντελώς άχρηστοι και ανίκανοι). Η παρωχημένη αυτή εμμονή, των κυβερνώντων «επί αιώνας» το εκπαιδευτικό γίγνεσθαι, ούτε αφ’ ενός έχει βελτιώσει το γλωσσικό επίπεδο των ελληνόπαιδων, αντιθέτως έχει επιτύχει τελευταία την σχεδόν ολοκληρωτική επικράτηση των greeklish που τα δικά μας παιδιά δημιούργησαν (αποκόβοντας τον εαυτό τους από τις δικές μας θυμοσοφίες, και ουχί κάποιος ξένος δάκτυλος), ενώ αφ’ ετέρου έχει παραγκωνήσει δεκάδες άλλες νεότερες και ταχέως εξελισσόμενες επιστήμες να καλλιεργηθούν αρτιότερα  (παρ’ όλα αυτά όμως εμφανίζουν αυτές ενίοτε λαμπερά διεθνή άστρα, π.χ. Ζερεφός, Αποστολοπούλου, Νανόπουλος και άλλοι).
  • Φυσικά την τελευταία 30 ετία επικρατεί η «άλλη ζούγκλα». Η οικονομική επανάσταση της Κενσιανικής ή κολοκυθίστικης λογικής περί «ανάπτυξης» (χρήμα, κέρδος, ασυδοσία, άγχος, ανεργία, υπερκατανάλωση, δανεισμός, bonus, πλουτισμός, εκμετάλλευση, CDS κ.ά.), εις βάρος της ηθικής, τιμιότητας, ισότητας, ανθρωπισμού (έστω απλά και μόνο κοινωνικού και όχι Χριστιανικού), ξενοιασιάς, ξεκλείδωτης πόρτας.
  • Όποιον «ατομικό» ή και ομαδικό πόλεμο από τους παραπάνω κι αν υφίσταται η Βιολογία, κάποτε θα συνειδητοποιήσουν όλοι τη συμβολή της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ αυτής τουλάχιστον στην ΥΓΕΙΑ. Είναι δύσκολο, αξιότιμε Κε Καθηγητά, να αντιληφθούν οι περισσότεροί τους («μακάριοι οι πτωχοί») ότι η ποσότητα αλλά κυρίως η ποιότητα του εγκεφάλου που «φέρει έκαστος εξ ημών» είναι ευθέως εξαρτώμενη από την ποιότητα των αλληλόμορφων που διαθέτει ξεχωριστά έκαστος εξ’ ημών.
Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s